Szybkie poduszki czyli coś co uszyje każdy bez trudu :)


Ostatnim hitem na tkaninowym rynku są tzw, motywy czyli kawałki materiału 50cm x 50cm z jakimś rysunkiem. 
Zakupiłam dwa takie motywy - liska i zajączka w cenie 17zł/szt. Zamawiając je zupełnie nie zastanawiałam się co z nich powstanie...ale kiedy zobaczyłam je na żywo, wiedziałam, że będą z nich super poduchy! 
Jestem absolutnie zauroczona tymi zwierzakami! Tutaj chciałabym Wam polecić sklep, gdzie można się w takie cuda zaopatrzyć: Craftspot  (Świetna obsługa i super szybka wysyłka) 
Są różne wzory - do wybory do koloru!  Motywy są ŚWIETNEJ jakości, nadrukowane na mięsistej, gęstej bawełnie, w żywych, ładnych kolorach. 
Nic tylko usiąść i szyć! 



Ja po prostu wycięłam kształt zwierzaka, z drugiej strony dałam kolorową bawełnę i obszyłam zostawiając dziurkę na wywinięcie i wypełnienie. 
Jako wypełnienie dałam kulkę silikonową (do nabycia również w sklepie Craftspot - pół kg w cenie 8zł zupełnie wystarczy).
I tak Hela ma nowych przyjaciół do zasypiania!


Taki motyw można wykorzystać również w szyciu np. pościeli czy prześcieradła :)

P.S
Pamiętacie królika z TEGO postu? Nieprzerwanie od około 1,5 roku królik (który otrzymał imię Paweł ...a raczej brzmi to bardziej jak Pawieł) jest kompanem zabaw Heli. Nie wiem co w nim jest takiego wyjątkowego, ale z nim Hela znajduje najwięcej wspólnych tematów ;)
W poście jest plik z wykrojem, akurat jest dobry moment żeby takiego uszyć np. na mikołajki :)







9 komentarzy:

  1. Genialne i jakie proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że proste? pół godzinki i są gotowe! :)

      Usuń
  2. Są świetne. Znałam ten sklep wcześniej i jestem zauroczona ich tkaninami. Też właśnie mam chrapkę na te motywy:) Szkoda tylko, że często jest brak towaru w magazynach:(. Poduszki extra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - towar szybko schodzi - ale wystarczy napisać maila i często okazuje się że tkanina będzie na dniach :)

      Usuń
  3. Łooo matko, piękne te motywy i super poduchy wyszły :) ja jestem świeżą mamą ale również chciałbym tworzyc dla swojej córci. Pozdrawiam

    http://szalonetiulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo matko, piękne te motywy i super poduchy wyszły :) ja jestem świeżą mamą ale również chciałbym tworzyc dla swojej córci. Pozdrawiam

    http://szalonetiulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Dzieci są najlepszą inspiracją i motywacją! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Piękne poduszki! :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłęd w ciapki!!! Znasz może inny sklep, który oferuje podobne motywy (jakoś nie mogę trafić na nic fajnego szperając po grafikach), bo Craftspot jest obecnie w remoncie.

    OdpowiedzUsuń